Abri wordt gezellige huiskamer

Hoe zorg je ervoor dat je als ouderenzorgorganisatie De Wever van het imago “grijze muis” afkomt? Hoe vergroten we de naamsbekendheid?  Deze vragen leidde ze naar Reclamebureau Scheepens uit Tilburg. Zij bedachten en verzorgden een nieuwe positionering om de naamsbekendheid onder oudere te vergroten. De boodschap werd: Maak van je oude dag, een nieuwe dag.

Gewone abri wordt Spectaculair

Het idee en concept van Reclamebureau Scheepens gaf ons een geweldige uitdaging om groots uit te pakken. Met deze tekening gaven ze ons de uitdaging: kunnen jullie dit in het echt maken?!

SABMedia opdracht spectaculair Wever

Uiteraard! Deze spectaculair werd het startpunt van de campagne. Op de eerste dag, de dag dat de fysieke bank geplaatst werd, was er een trike ingehuurd om oudere die op de bus stonden te wachten, naar de bestemming te brengen. Deze ludieke actie werd zeer goed ontvangen! De, hoofdzakelijk, dames vonden het maar wat stoer om op zo’n ding te stappen.Naast de spectaculair werden ook nog extra abri’s, busreclame, advertenties en veel online-activiteiten ingezet. Al met al een zeer complete en geslaagde campagne.

Inschrijven Nieuwsbrief