Waarom kiezen voor SABMedia?

Waarom SABMedia de beste keuze is? Om onze kennis van lokale marketing en flexibiliteit

SABMedia is in 2009 opgericht door Niels Rehe. Hij merkte dat landelijke campagnes voor franchisebedrijven zo te verzorgen zijn. Een Jumbo boekt eenvoudig een rondje abri’s in Nederland voor de nieuwe jaaraanbiedingen. Maar als de Jumbo in Bergschenhoek verbouwt wordt en daar ruchtbaarheid aan wil geven, is dit minder makkelijk. Mediabureaus en exploitanten werken liever met grote volumes. En als ze het al willen doen, hebben ze geen oog voor de lokale markt. Kennen de natuurlijke grenzen van een gebied bijvoorbeeld niet waardoor ze met locaties aankomen die niet geschikt zijn voor de specifieke vestiging. Dat klopt niet. Juist de losse ondernemers hebben alle hulp nodig. Vandaar dat Niels zich met SABMedia is gaan specialiseren op lokale marketing.

Nu, in 2017 bestaat SABMedia uit 3 vakmensen met hetzelfde geloof in lokale marketing en zelfstandige retailers. Door dit geloof lopen we net wat harder en zijn we flexibeler dat de grote bedrijven.

En omdat je ons niet zomaar op onze blauwe ogen hoeft te geloven, hieronder wat quotes van opdrachtgevers waar we voor gewerkt hebben:

“SABMedia is de expert op het gebied van lokale media, dus je hoeft niet verder te zoeken”

“SABMedia biedt het complete mediapakket. Van plan tot uitvoering perfect verzorgd.”

“SABMedia zorgde voor het hele media traject. Wij leverden de bestanden en vervolgens hadden wij er geen omkijken meer naar!”

“SABMedia biedt inzicht in het resultaat van uw campagnes!”

“SABMedia maakte optimaal gebruik van ons mediabudget. Ze wisten een optimaal rendement te behalen!”

 

Inschrijven Nieuwsbrief