SABMedia. specialist in buitenreclame

Buitenreclame in de breedste zin van het woord; van abri tot zeppelin

Zoals Wikipedia het zo mooi zegt: buitenreclame is de algemene benaming voor reclame-uitingen die vanaf de openbare weg zichtbaar zijn. We bekijken het hier iets specifieker en behandelen Mobiele Marketing en Promotiemedewerkers apart. De meest bekende vormen van buitenreclame zijn abri’s en driehoeksborden. Goede middelen die relatief goedkoop in te zetten zijn en snel een breed publiek trekken. Maar denk ook eens een aan meer langdurige manier van buitenreclame. Zo kun je in veel gemeenten adverteren op plattegrondborden of een rotonde adopteren. Je betaalt dan voor het mooi houden en beplanten van de rotonde. Een zeer sympathieke manier die voor langere tijd blijft staan. Met het gevaar om in herhaling te vallen: voor elke boodschap is een ander medium geschikt.

De Trotter

Een redelijk nieuwe maar snel in populariteit stijgende vorm van buitenreclame is de Trotter. De Trotter is het eerste reclamebord dat exact daar geplaatst kan worden waar je doelgroep zich bevindt. Door zijn vormgeving, flexibiliteit en tijdelijke inzetbaarheid voegt de Trotter waarde toe in termen van esthetiek, reclame effect en dus reclame-inkomsten.

Wat SABMedia toevoegt

Omdat SABMedia begonnen is als specialist op het gebied van buitenreclame, kunnen we zeggen dat we hier goed in zijn, erg goed zelfs. En daar zijn we trots op. Of het nu gaat om een landelijke abri-campagne, je graag eens wilt kijken of digitale outdoor ook voor jullie werkt, of dat het gaat om een billboard voor je flagshipstore, wij regelen het. We verzorgen de strategie, planning, inkoop en uiteraard de aanlevering van het materiaal. We denken graag met je mee om samen een succesvolle buitenreclamecampagne te ontwikkelen. Meer weten?

Trotter