Tramreclame: 30 meter impact!

Tramreclame bestaat al bijna zo lang als er trams bestaan. In historische tijden waren het dakborden of borden op de balkonschermen waar de adverteerders hun waren aanprezen; tegenwoordig zijn er veel meer mogelijkheden in en op de tram. Van een digitaal scherm waar je een video op kan laten afspelen tot een complete branding van de buitenkant. Door de gehele buitenkant te bestickeren creƫer je maar liefst 30 meter impact!

Gegarandeerd massabereik

De trams rijden dagelijks op verschillende lijnen. Hierdoor is een stadsbrede dekking gegarandeerd. Neem bijvoorbeeld de trams in Amsterdam, hiermee bereik je een massapubliek rond het Centraal Station, het Damrak en het Leidseplein, maar ook in het Museumkwartier en bij de RAI. In Rotterdam zijn de trams onder meer te zien op de Coolsingel en rond de Lijnbaan en de Koopgoot, maar ook in Charlois en Schiebroek. Met tramreclame oogst je veel bekijks!

Een dynamische vorm van buitenreclame

En dat bedoelen we letterlijk want, net als de overige vormen van Mobiele marketing, vallen ze door de beweging extra op in het straatbeeld. De pure grote helpt nog extra mee om ervoor te zorgen dat je gegarandeerd de aandacht trekt van de ruim 800.000 Amsterdammers, 640.000 Rotterdammers en de vele miljoenen jaarlijkse bezoekers van beide steden. Ideaal voor een productlancering, versterking van je naam of zoals hier, de opening van een pop-up store.

Een exclusief medium met flexibiliteit

Zowel in Amsterdam als in Rotterdam zijn er maar een beperkt aantal trams beschikbaar om volledig te bestickeren. Hierdoor is de attentiewaarde nog groter. Tramreclame is al mogelijk vanaf 4 weken tot wel een jaar lang.

Inschrijven Nieuwsbrief