BELANGRIJKE VERSTERKING VAN HET SABMEDIA TEAM

Per 1 januari 2016 heeft Annette Huismans zich als Account Director gevoegd bij het bestaande SABMedia team. Met haar jarenlange ervaring in de Out of Home branche is zij een sterke aanvulling op de al aanwezige kennis. Kenmerkend voor Annette zijn haar sociale kwaliteiten. Mede daardoor is Niels Rehe, oprichter van SABMedia in 2009, met haar in contact gekomen met deze samenwerking tot gevolg.

Van woorden naar daden

Al geruime tijd voordat Annette uiteindelijk in dienst kwam, spraken Niels en Annette elkaar af en toe. “Niels heeft SABMedia opgericht vanuit, de naam zegt het al, Service And Beyond. Hij houdt er niet van om nee te zeggen of slechts ‘goed genoeg’ werk te leveren ,” vertelt Annette terwijl ze ons ontvangt in het sfeervolle pand waar SABMedia kantoor houdt. “In de hele maatschappij zie je steeds meer de focus liggen op lokaal ondernemen. De term ‘local hero’ is niet meer uit de marketingboeken weg te denken. Maar het blijft te vaak bij een term. Niet bij Niels! Als enthousiasteling die hij is in alles wat hij doet, voegt hij wel de daad bij het woord en is zich gaan specialiseren in lokale marketing.”

Micromarketing met macro-effect

Veel bedrijven kampen met een mindere personeelsbezetting. Hierdoor is er minder ruimte voor flexibiliteit, de grote lijnen gaan voor. “ Heel begrijpelijk, met minder handjes moet er hetzelfde, of soms zelfs meer, werk verricht worden. SABMedia ontzorgt en geeft als het ware die extra handjes. Een franchiseondernemer kan bij ons terecht om, in stijl en lijn van het hoofdkantoor, een eigen campagne te ontwikkelen. Als in de Bollenstreek straks weer 100.000 mensen naar het bloemencorso komen kijken, wil je daar als Lisser onderneming op inspelen. Een hoofdkantoor heeft vaak niet de mankracht om uit te zoeken of er 8 abri’s beschikbaar zijn en een aparte poster te laten drukken. SABMedia wel,” aldus een bevlogen Annette.

Samenwerken

Dit overstappen van landelijk- naar lokaal denken sprak Annette het meeste aan in SABMedia. “Kijk, een Jumbo of Lidl boekt eenvoudig een rondje abri’s in Nederland. Maar als de Jumbo in Bergschenhoek verbouwd wordt en daar ruchtbaarheid aan wil geven, is dit minder makkelijk. Mediabureaus en exploitanten werken liever met grote volumes. En als ze het al willen doen, hebben ze geen oog voor de lokale markt. Men kent de natuurlijke grenzen van een gebied bijvoorbeeld niet waardoor locaties worden voorgesteld die niet geschikt zijn voor de specifieke vestiging. Dat klopt niet. Juist die ondernemers hebben alle hulp nodig,” aldus Niels Rehe, eigenaar van SABMedia. “Het enthousiasme en het delen van deze visie zorgde ervoor dat ik Annette graag in huis wilde hebben en ik kijk uit naar een hele leuke en goede samenwerken.”

 – einde bericht –

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Voor meer informatie en hoge resolutie beeldmateriaal kunt u contact opnemen met SABMedia op 035 – 2014 797 of via info@sabmedia.nl

Aanvullende informatie over SABMedia (publicatie toegestaan):
SABMedia is de lokale marketingexpert. Wat dit inhoudt? Wij weten welke middelen er nodig zijn om een boodschap het beste bij de doelgroep te krijgen. Wij kennen de vele mogelijkheden en hebben de contacten om een eigen lokale marketingplan het meeste rendement op te laten leveren. En we zijn daar –om maar eens heel onbescheiden te zijn- gewoon goed in. Al jaren.

Inschrijven Nieuwsbrief