Abri reclame

Abri reclame; een niet te missen medium

Een abri, of bushokje, is een mooi en goed verlicht medium waar je snel een grote groep bereikt. Je bereikt langskomend verkeer maar ook, uiteraard, de reizigers die op de bus staan te wachten. Gemiddeld zijn mensen 5 minuten voor de vertrektijd al bij de bushalte aanwezig dus tijd genoeg om je uiting goed te lezen. Voor deze groep is een interactief element een leuke toevoeging. Bekijk dit filmpje maar eens van een interactieve abri reclame die we samen met Scheepens voor o2Factoring hebben uitgevoerd. Zoals verwacht werd de campagne een grote hit op de social media kanalen.

Selectief in te zetten

Aangezien wij van SABMedia ons specialiseren in lokale marketing, werken wij altijd heel specifiek op locaties. Wij leveren locatieoverzichten van de beschikbare abri’s en zetten deze in een plattegrond met daarin de vestiging. Zo kan je exact bepalen of je juist zo dicht mogelijk bij een winkel wilt zitten, of juiste de omliggende uitvalswegen. We hebben vaak met supermarkten te maken met verschillende vestigingen. Ieder met een eigen verzorgingsgebied. Dan is het belangrijk om elkaar niet in de weg te zitten. Dit hoeft de opdrachtgever niet te verzorgen, nee dat doen wij.

Inschrijven Nieuwsbrief