Spring naar content
SABMedia
De mediaexpert
SABMediaSABMedia
  • Home
  • Full service mediabureau
    • Mediabureau
    • Mediastrategie
    • Mediaplanning
    • Media-inkoop
    • Opdrachtgevers
      • Bureaus
      • Franchise
      • Lokaal
      • Landelijk
  • Adverteren
    • Direct een voorstel aanvragen
  • Even voorstellen
    • Team
      • Esther
      • Niels
      • Nadja
    • Geschiedenis
    • Partners
  • Mogelijkheden
    • Online
    • Linkbuilding
    • Buitenreclame
    • Print
    • Programmatic
    • RTV
    • Overig
  • Nieuws
  • Contact
Zoeken:
  • Home
  • Full service mediabureau
    • Mediabureau
    • Mediastrategie
    • Mediaplanning
    • Media-inkoop
    • Opdrachtgevers
      • Bureaus
      • Franchise
      • Lokaal
      • Landelijk
  • Adverteren
    • Direct een voorstel aanvragen
  • Even voorstellen
    • Team
      • Esther
      • Niels
      • Nadja
    • Geschiedenis
    • Partners
  • Mogelijkheden
    • Online
    • Linkbuilding
    • Buitenreclame
    • Print
    • Programmatic
    • RTV
    • Overig
  • Nieuws
  • Contact

Mupi Printmedia BUITENRECLAME BIOSCOOPRECLAME TRENDS ONTWIKKELINGEN Mupi Mupi
Je bent hier:
  1. Home
  2. Mogelijkheden
  3. Print
  4. Print

Adverteren in printmedia

Jullie dienst, product of actie onder de aandacht brengen. Dat kan op verschillende manieren. Door het kiezen voor adverteren printmedia zoals in een krant, tijdschrift, folder of kaart ga je voor uitstekende overtuigingskracht. Print is één van de oudste en daarnaast bekendste vormen om in te adverteren. Deze vorm is na decennia nog steeds super succesvol. Nu zullen jullie vast denken dat printmedia verleden tijd is. In tegendeel, er zijn genoeg redenen om juist te kiezen voor een printadvertentie. Wij nemen je daar graag even in mee.  

4 redenen om printmedia in te schakelen  

  1. Mensen nemen echt de tijd om het te lezen
    Lezers nemen echt de tijd om een tijdschrift, folder of krant te lezen. De advertentie die er geplaatst wordt bevindt zich altijd in het zicht van de pagina. Bij het lezen van een krant kunnen mensen niet wegklikken. In tegenstelling tot het internet waarop dit heel snel gebeurt. Het is dan ook gebleken dat mensen op online nieuwssites maar 5 minuten spenderen. Bij print is dit maar liefst 20 minuten. Pluspunt! 
  2. Printadvertenties zijn meer betrouwbaar
    Wanneer de consument twijfelt over een aankoop vertrouwt men meer op een printadvertentie. Transparantie en eerlijkheid zijn hier meer aanwezig.  
  3. Groot lokaal bereik
    Ben je ondernemer met een brede doelgroep en ben je opzoek naar lokaal bereik? Dit bereik je allemaal door je advertentie te plaatsen in een lokaal dagblad of folder. Deze media lenen zich perfect voor lokale ondernemingen. De lezers bevinden zich namelijk al in de buurt en zijn vaak erg geïnteresseerd in initiatieven uit de buurt.  
  4. Lezer komt direct in actie 
    Een printadvertentie levert veel bereik en bekendheid op. Het zorgt daarnaast ook nog voor directe actie. Aanbiedingen in printmedia worden zeer goed gelezen. Maar liefst 70% houdt de lokale kranten in de gaten en de helft gebruikt zelfs de actiebonnen.  

“Het is soms beter om iets te voelen in je handen dan het te zien op een digitaal beeldscherm.”

Onze mogelijkheden 

Wij hebben kennis op dit gebied en bieden jullie daarom een scala verschillende media. Het is mogelijk om bij ons te adverteren in tijdschriften, lokale– of regionale kranten, huis-aan-huisfolders en via direct mailing. Genoeg opties dus. Samen kijken wat er bij jullie bedrijf en boodschap past. We denken daarnaast ook vooral vanuit de doelgroep: wat is de vraag en hoe kunnen we die beantwoorden.  

“Adverteren in printmedia is nog steeds een succes.”

Wij helpen jou! 

We zijn gespecialiseerd in printmedia en mogen met trots zeggen dat we hier best goed in zijn. Heel goed zelfs. Of het nu gaat om adverteren in een huis-aan-huisfolder of lokaal dagblad, wij regelen het! We hebben de juiste kennis en ervaring in huis om iets succesvols neer te zetten. Wij denken graag mee.  

Mupi

Trotters in de Gemeente Helmond

Buitenreclame is het meest effectief, als de boodschap kort en krachtig is…

Wij adviseren je graag verder

Categorie: Print26 oktober 2021

Meer berichten

Adverteren in lokale kranten
Lokale kranten
19 januari 2022
Huis aan huis folders
Huis aan huis folders
26 oktober 2021
Adverteren in een tijdschrift
Tijdschriften
28 juli 2021
Direct mailing
Direct Mailing
28 juli 2021

Mupi Printmedia BUITENRECLAME BIOSCOOPRECLAME TRENDS ONTWIKKELINGEN Mupi Mupi
Je bent hier:
  1. Home
  2. Pagina
  3. Print

Printmedia

Printmedia is nog steeds super succesvol. Jouw bedrijf onder de aandacht brengen. Dat kan op verschillende manieren. Door het kiezen voor adverteren in een krant, tijdschrift, folder of kaart ga je voor uitstekende overtuigingskracht. Print is één van de oudste en daarnaast bekendste vormen om in te adverteren. Deze vorm is na decennia nog steeds super succesvol. Nu zullen jullie vast denken dat printmedia verleden tijd is. In tegendeel, er zijn genoeg redenen om juist te kiezen voor een print advertentie. Wij nemen je daar graag even in mee.  

Printmedia

4 redenen om printmedia in te schakelen  

  1. Mensen nemen echt de tijd om het te lezen
    Lezers nemen echt de tijd om een tijdschrift, folder of krant te lezen. De advertentie die er geplaatst wordt bevindt zich altijd in het zicht van de pagina. Bij het lezen van een krant kunnen mensen niet wegklikken. In tegenstelling tot het internet waarop dit heel snel gebeurt. Het is dan ook gebleken dat mensen op online nieuwssites maar 5 minuten spenderen. Bij print is dit maar liefst 20 minuten. Pluspunt! 
  2. Printadvertenties zijn meer betrouwbaar
    Wanneer de consument twijfelt over een aankoop vertrouwt men meer op een printadvertentie. Transparantie en eerlijkheid zijn hier meer aanwezig.  
  3. Groot lokaal bereik
    Ben je ondernemer met een brede doelgroep en ben je opzoek naar lokaal bereik? Dit bereik je allemaal door je advertentie te plaatsen in een lokaal dagblad of folder. Deze media lenen zich perfect voor lokale ondernemingen. De lezers bevinden zich namelijk al in de buurt en zijn vaak erg geïnteresseerd in initiatieven uit de buurt.  
  4. Lezer komt direct in actie 
    Een printadvertentie levert veel bereik en bekendheid op. Het zorgt daarnaast ook nog voor directe actie. Aanbiedingen in printmedia worden zeer goed gelezen. Maar liefst 70% houdt de lokale kranten in de gaten en de helft gebruikt zelfs de actiebonnen.  

“Het is soms beter om iets te voelen in je handen dan het te zien op een digitaal beeldscherm.”

Onze mogelijkheden 

Wij hebben kennis op dit gebied en bieden jullie daarom een scala verschillende media. Het is mogelijk om bij ons te adverteren in tijdschriften, lokale kranten, huis-aan-huisfolders en via direct mailing. Genoeg opties dus. Samen kijken wat er bij jullie bedrijf en boodschap past. We denken daarnaast ook vooral vanuit de doelgroep: wat is de vraag en hoe kunnen we die beantwoorden.  

“Adverteren in printmedia is nog steeds een succes.”

Wij helpen jou! 

We zijn gespecialiseerd in printmedia en mogen met trots zeggen dat we hier best goed in zijn. Heel goed zelfs. Of het nu gaat om adverteren in een huis-aan-huisfolder of lokaal dagblad, wij regelen het! We hebben de juiste kennis en ervaring in huis om iets succesvols neer te zetten. Wij denken graag mee.  

Wij adviseren je graag verder

Gericht zoeken
24 juni 2021

Buitenreclame

Abri's

Busreclame

Snelwegmasten

Rotonde adopteren

Print

Tijdschriften

Lokale kranten

Huis-aan-huis folders

Direct mailing

RTV

Lokale radio

Nationale radio

Televisie

Bioscoop reclame

Overig

Online

Linkbuilding

Programmatic

© 2024 SABMedia – All rights reserved – Privacy Statement
Facebook Icon
Terug naar boven
Open chat
Powered by Joinchat
Hallo 👋
Kan ik je ergens mee helpen?