Opvallen met busreclame
De voordelen van busreclame
- Actiematig adverteren
- Naamsbekendheid creëren
- Je blijft top of mind
Bij SABMedia geven wij je graag advies over de inzet van busreclame. Wil je opvallen met busreclame, dan zijn er een aantal dingen waarmee je rekening moet houden o.a. de plek op de bus, het gebied, aantal bussen en het aantal weken. Zo werkt busreclame in een stad erg goed omdat de bussen daar langzamer rijden. Hierdoor worden busreclames veel meer opgemerkt door voorbijgangers. Wij hebben de juiste kennis om je zo goed mogelijk te adviseren.
Waarom busreclame?
Busreclame is een effectief en goedkoop medium wat ervoor zorgt dat de boodschap die je wil verspreiden, frequent wordt getoond aan de juiste doelgroep. Je kan heel makkelijk opvallen met busreclame. Dit draagt bij aan de naamsbekendheid van jouw bedrijf maar het zorgt er daarnaast ook voor dat jouw bedrijf top of mind blijft bij je (potentiële) klanten. Reken maar dat je opvalt met een reclameboodschap op de bus.
Actiematig adverteren
Wanneer je een kortlopende campagne uit hebt gezet, adviseren wij om voor reclame op de achterklep van een bus te gaan. Dit betekent een kleinere uiting maar deze zal dan wel op meerdere bussen worden ingezet. Dit vergroot de kans dat de uiting gezien wordt en mensen aangezet worden tot actie.
Naamsbekendheid vergroten
Wanneer je kiest voor het vergroten van je naamsbekendheid raden wij je aan om een stapje groter te denken. Je kunt er dan bijvoorbeeld voor kiezen om de gehele bus of gehele achterzijde te voorzien van een reclameboodschap. Hiervoor zijn dan minder bussen nodig om je doel te bereiken. De kosten zullen vooral uitgaan naar het maken en bevestigen van het stickermateriaal.