Adverteren in supermarkten
Waarom adverteren in supermarkten een goed idee is? Je bent als adverteerder vlak voor een aankoopmoment zichtbaar. Je hebt dus de unieke mogelijkheid om in een groot netwerk van digitale schermen de doelgroep op de juiste plek en om het juiste moment te bereiken.
Bereik de boodschapper
Onderzoek wijst uit dat 96% van de Nederlanders wekelijks de supermarkt bezoekt. Out-of-Home blijkt hierin het belangrijkste medium te zijn om shoppers te bereiken in de 30 minuten voorafgaand aan de aankoop.
Zichtbaar bij de supermarkt
- De schermen zijn digitaal en dat maakt het mogelijk om op specifieke tijden te adverteren wanneer jouw doelgroep oververtegenwoordigd is.
- Bereik je doelgroep vlak voor het aankoopmoment door Point of Sale inzet.
- Pas je advertentie aan door triggers in te zetten zoals locatie, evenementen, tijd of weer.
- Zet de schermen voor optimale effectiviteit in, in combinatie met andere middelen zoals display bannering, print en andere ooh mogelijkheden.