DIO Drogisterij wint de GfK Award 2016!
Logo Dio Drogisterij

DIO Drogisterij en SABMedia, een mooie combinatie

In 1993 opende de eerste DIO drogisterij haar deuren. Was er in 2006 nog sprake van 126 drogisterijen, inmiddels is de grens van 200 D.I.O. drogisterijen doorbroken. Schoonheid, gezondheid en verzorging zijn het hart van iedere D.I.O. drogisterij waar de consument op nummer één staat. De DIO drogist neemt de tijd voor haar klanten en onderscheidt zich van de concurrentie door een open en warme benadering van haar klanten. In deze visie hebben DIO drogisterijen en SABMedia elkaar gevonden. De eerste stap in deze samenwerking? Onderstaande radiocommercial is van 12 tot en met 17 april te beluisteren  op SkyRadio, Qmusic, ClassicFm en Radio 538. Wil je meer weten over wat de mogelijkheden voor jouw bedrijf zijn op het gebied van radioreclame? Neem dan even een kijkje op deze pagina.

DIO Drogisterij, radiocommercial de beste drogist van Nederland!

Inschrijven Nieuwsbrief