LIdl Tuinmarkt 2017

Lidl groeit door met SABMedia

Het aantal Lidl supermarkten groeit nog steeds en SABMedia ondersteunt de micro-marketingafdeling voor de local store media middelen. Van de openingen van nieuwe vestigingen tot de jaarlijkse Plantjesmarkt, SABMedia helpt er graag bij. Of het nu is door middel van driehoeksborden, routebordjes, promobikes of abri’s, voor elke vestiging zoekt SABMedia naar de juiste middelen om het meeste rendement uit de campagne te halen.

In nauwe samenwerking met het hoofdkantoor in Huizen wordt SABMedia in een vroeg stadium betrokken bij een nieuw te openen vestiging. Allereerst wordt de locatie in kaart gebracht om zo het gebied te bepalen. Waar bevinden de concurrenten zich, waar de eventuele andere Lidl vestigingen? Waar bevinden zich de meeste consumenten? Na dit, letterlijk, in kaart gebracht te hebben, brengt SABMedia een locatieoverzicht uit wat Lidl in staat stelt de meest rendabel campagne in te zetten.

Plantjesmarkt 2016 Heerlen
Abri reclame Dongen
Promobike, opening Dongen
Driehoeksbord opening Winschoten

Inschrijven Nieuwsbrief